Digitala projekt är i många organisationer förknippade med långa väntetider pga. en överbelastad IT- avdelning, men behöver det vara jobbigt och trögt att starta upp med House:ID? Vi frågade Peter på JS Energi vad han tycker.
För samarbetet med JS Energi har House:ID tagit fram skräddarsydda designlösningar för optimal användarupplevelse som utvecklats, byggts och kopplats ihop med JS relevanta erbjudande på de platser i appen där de skapar maximal nytta och enkelhet för bostadsägarna och givetvis ett mervärde för JS Energi. ”Vi har valt att investera mycket tid i den tekniska delen av vårt samarbete för att göra arbetet enkelt och smidigt för JS att bli en del av House:ID, vilket för oss är en självklarhet”, menar Pontus, VD House:ID.
För bostadsägarna innebär det att de enkelt och smidigt kan hitta tillbehör till värmepumpar, köpa reservdelar direkt och även boka service med bara ett fingertryck. JS får därmed direktkontakt med sina kunder och en maximal träffsäkerhet i sin kommunikation.
Peter, det går bra för er nu och ni växer snabbt vilket måste vara oerhört inspirerande. Men med allt ni har på ert bord – hur tänkte ni inför beslutet att köra igång med House:ID?
Peter: ”Jag gillade idén från första presentation, men kan ärligt säga att jag inte trodde den skulle bli så här bra så här snabbt. ”Visst har vi mycket att göra men det var förvånansvärt enkelt eftersom teamet bakom House:ID gjorde allt jobb baserat på några enkla filer vi försåg dem med.”
Vad förväntar du dig av House:ID?
Peter: För oss på JS Energi handlar det om att kunna vara nära bostäderna och bygga vårt varumärke över tid i en garanterat relevant kontext för att vara redo när behoven uppstår i bostaden.
Gå gärna in i appen och titta hur enkelt det är att hitta både reservdel och boka service!